Faaborg Sport og Motion har indgået aftale med Café Elmelund. Caféen ligger ved Rise Sparekasse Forum.

Café Elmelund er en lokal café dedikeret til at skabe gode madoplevelser og støtte det lokale samfund. Derfor har vi indgået en aftale om et sponsorat, der vil gavne både café og vores klub.

Caféen tilbyder os et sponsorat, hvor Café Elmelund vil give 10% af alt salget, som medlemmer fra FSM foretager hos caféen, tilbage til FSM klubben.

Sponsoratet betyder, at når vi handler i Café Elmelund, skal vi sige, at vi er medlemmer i Faaborg Sport og Motion, så får klubben procenterne.

Thomas som ejer Cafe’ Elmelund tilbyder også mad ud af huset til arrangementer, lige fra frokostbord til tapas eller forskellige 3-retters menuer. Caféens catering er perfekt til firmaarrangementer, private fester, konfirmationer, bryllupper, møder, kurser, konferencer, mindehøjtideligheder, børnefødselsdage og meget mere. Caféen kan levere maden til dit hjem, kontor eller et andet sted efter aftale.

Jeg håber vi får et godt samarbejde med Café Elmelund.

Henning Carlsen