Faaborg Sport og Motion har lavet en sponsoraftale med Energi Fyn.

Formålet med denne sponsoraftale er, at Faaborg Sport og Motion får mulighed for at modtage støtte fra Energi Fyn.

For hver kunde, som vælger Fynsk SupportEl og noterer Faaborg Sport og Motionsklub, som den klub kunden vil støtte, udbetales 2 øre/kWh. Der udbetales støtte gennem forbruget fra elkunder med et årligt forbrug under 100.000 kWh.

For hver kunde, som vælger Fynsk SupportGas og noterer Faaborg Sport og Motionsklub, som den klub kunden vil støtte, udbetales 6 øre /m3. Der udbetales støtte gennem forbruget fra gaskunder med et årligt forbrug under 25.000 m3.

Nu er det op til os medlemmer i Faaborg Sport og Motion at præsentere ideen om Fynsksupport El og Fynsksupport Gas til medlemmer, familie, sponsorer og det lokale erhvervsliv.

Jo flere kunder, der tilmelder sig, jo flere penge udbetaler EnergiFyn til Faaborg Sport og Motion. Pengene skal anvendes så flest mulige af medlemmerne i Faaborg Sport og Motion får gavn af samarbejdet.

Gode argumenter:

Prisen på el og gas er den samme i det abonnement, som man har i dag og det nye Fynsk-support.

Det koster ikke noget at skifte til Fynsk SupportEl eller Fynsk SupportGas. Det kræver ingen ekstra installationer, du får din el og gas som du plejer.

Du får fortsat El og Gas til attraktive markedspriser.

Du har ingen binding, og abonnementet er det samme, som du plejer at betale hos Energi Fyn.

Sådan tilmelder eller flytter du din eksisterende el- og naturgasaftale

Tilmelding til Energi Fyn EL

Start her og kom til punkt 1 og skriv FAA

Gå til Energi Fyns hjemmeside